自我介紹

Heidi

Author:Heidi



月曆

10 | 2017/11 | 12
- - - 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 - -



類別



連結

將此部落格添加到連結



JUBEAT RIPPLES



Plurk



應援

「熱砂ノ楽園」応援中! うたの☆プリンスさまっ♪ 神宮寺レン LAGI



VOCALOID



最新留言



歐遊記01[科隆+柏林篇]
我有可能打得晒2星期既歐遊記嗎....?
唔理喇有幾多打幾多!打到唔想打就收皮(喂)

因為比較長所以都係click入去睇啦!
d相之後會補返!
---------------------------------------------------------------


16 jun
hk --> paris CDG

我好on9地記錯左出發既日子...請多左日假...不過都好可以執野因為我到出發之前果日執野既進度都係零....orz
但係15號我又係好犯賤咁走左去行街, 結果都係要通頂執野...(默)

搭左13個鐘坐到人都企唔直不過訓得好好(喂)
係飛機度我終於都睇左阿凡達! 呢套野真係值2舊水??? 劇情一般咋喎.....
同埋air france d野都係好難食....=3= 同埋完全冇咩service囉...13個鐘飛機竟然冇杯面派!!!!!

去到cdg機場, hk機場真係好靚...[呢個係我去到每一個外國機場既感覺orz]
一去到入境櫃位就feel到法國人既慢條斯理....一個國際機場竟然得4個入境櫃位!??????我接受唔到囉!!(baby腔)
仲要班友做野慢到冇人有+成班阿差係度打尖(勁過大陸人!), 過左成個鐘先出到關....[效率呢家野hk真係數一數二]
拎完行李就去租車, 6個人+6個gip擺入架7人車度好似砌積木咁....
明明落機果日天氣超涼但係我估唔到之後返去巴黎係熱到趴街.....orzzzzz

上左車就直去科隆,第一程長途車...坐完13個鐘飛機之後再坐5個鐘車真係人間極品....[喂]
中途我阿婆勁唔舒服搞到要落車抖+食野, 一入到間餐廳, 嘩頂一句英文都冇, all法文...完全睇唔明,點食....(驚)
德文就話學過姐...法文wor....佢識我我唔識佢....
幾經辛苦先叫到個包食orz, 飲野唔識叫淨係識叫zero...仲要用手指指........超安已不!!!!!

食完再出發...先過境比利時,歐洲揸車過境真係超hea!!!!!!得個牌就咁揸就咁過....(y)
我到走果日都係好唔慣10點先天黑....一日好似好漫長咁orz
到科隆果時已經係天黑...去到酒店第一件事係長眠.....||||||

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
17 jun
科隆 + 波恩

4點天光囉唔該[不過天光對我唻講冇關係, 我都係照訓既姐]
起身先見到周圍既景色, d住宅好多都掛住德國隊旗(世界杯), 加上個天勁清, 超寧靜...
食完早餐第一件事上網....orz
之後執野出發去大教堂
(留位貼相)
我第一個諗法係:"....頂你真係超壯觀!!!!!!"
果度既教堂最好既係入面任影唔嬲, 間間都係, 同埋有得坐住hea下XDD

去完大教堂再去市區出電話卡, 終於都有電話用XD

其實德國食野都唔係好貴架咋, 最平係雪糕, movenpack都係1 euro之嘛...
買左朱古力, 真係好好食wwwwwwww
見到傳說中既4711, 老實...好臭(爆)

食埋野就出發去波恩喇, 其實我完全冇做過任何功課+歷史智識係0....係我阿姨同我講我先知波恩係西德首都[其實係唔係架?@@]
原來係想去睇貝多芬屋既, 但係我舅父去完泊車之後搵極都搵唔到我地所以我地放棄冇入去喇.....[老實我地已經企左係門口](doh)(doh)(doh)
不過我好中意呢度既街! 同埋呢度既人好似後生d...(喂)
但係老麥唔知點解個toilet勁多潮童, 落到去有d驚囉(爆)

因為要趕去柏林所以趕住走....十級遠仲要塞車, 完全係訓完又醒醒完再訓....=_=

話說我地去berlin係住apartment既, 咁因為夜去到所以打左俾個負責人, 個負責人就擺左條題係棟野樓下一個box度再俾個pw我地自己開房[除左paris之外既歐洲既酒店好多都係8點之後就冇晒人=口=], 但係我地搵極都搵唔到果個box係邊個位...跟住搵搵下我細妹就發現左個類似密碼箱既物體係個禁pw果個野既隔離(之後補相, 真係好鬼死唔起眼!!!)...咁我地見到個位可以入4個字既pw...跟住一入就......當然係得左啦XDDDDD
間apartment真係唔錯!可能岩岩新既, 我地應該係第一批入住, 上網又方便, 仰有廚房!(唔好同我講可以私影XDDD)真係唔錯架(y)
下次有機會再去berlin真係可以搵返來住XDDDDD

已經唔記得左世界盃係邊隊, 我淨係記得晚晚既餘興節目都係世界盃[有得上網仲可以高登埋], 外國最好就係唔使錢都有得睇囉....

11點幾落左去樓下食意大利野, 個意大利老板超有趣!!!wwwww
d芝士粉好食到屈機! 仲要比係hk食既意大利野平一截, 又大碟, 真係好ok
當然拿拿臨整杯德國啤先啦, 1.2 euro一杯ja, 平過飲水啊!!!!
臨走之前佢仲請我地飲左2杯意大利果酒!!!!正!初初仲驚咁溝酒飲會湯(之前飲左啤酒再隊烈酒<<杯野應該有成4x度), 點知完全冇事!!(dance)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
18 jun
柏林

人生最恥既一次私影(爆)

[待]

留言
此留言需要管理員的許可
[2010/11/23 21:32] | # [ 編輯 ]


發表留言












只對管理員顯示


引用